کد خبر: دیدار-دکتر-همتی-با-رئیس-اورژانس-کشور-ا
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶
دیدار دکتر همتی با رئیس اورژانس کشور / افزایش همکاری های مشترک برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند در این دیدار ضمن تشریح اهداف و سیاست های قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر حفظ کرامت هموطنان گفت: اولویت ما در این قرارگاه استفاده از ظرفیت هتل ها و مهمانسراها است.

وی در ادامه این جلسه با اشاره به انتظارات قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی، این طرح را یک اقدام ملی خواند.

دکتر همتی، رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار، از اقدامات قرارگاه پشتیبانی این طرح استقبال کرد و گفت: ظرفیت ها و امکانات جمعیت هلال احمر از جمله نقاهتگاه‌های موجود در کل کشور و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار قرارگاه پشتیبانی این طرح خواهیم گذاشت.

وی افزود: ظرفیت جمعیت هلال احمر بسیار خوب است، ما می توانیم تجهیزات و نیروهای انسانی که بیش از یک میلیون نفر سازمان جوانان ما نیرو دارد را در قالب تیم هایی که وزارت بهداشت مشخص خواهد کرد وارد کار کنیم کما اینکه در مورد بحث محله محور مبارزه با کووید 19 نیز حدود 20 هزار نفر از جوانان ما بعد از تفاهم با وزارت بهداشت حضور داشتند.

در حاشیه این دیدار، دکتر همتی گفت: امروز با دکتر کولیوند درخصوص نحوه همکاری، به یک جمع بندی خواهیم رسید و در ارتباط با تعداد نقاهتگاه و امکانات موجود که می توانیم دراختیار قرارگاه پشتیبانی این طرح بگذاریم بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha