کد خبر: دلیل-اختصاص-انشعابات-به-ساختمان‌های-م
۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21خردادماه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با دغدغه‌ها و سوالات نمایندگان نسبت به اقدامات وزارت نیرو گفت: نظارت ناکافی در بخش گرمسیری استان کرمانشاه یکی از دغدغه‌های نمایندگان است که باید به آن پاسخ مناسب داده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان‌های مجلل و ویلاهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه‌ها چیست؟

وی ادامه داد: وزارت نیرو باید پاسخ دهد در حوزه آبریزها و تقسیمات مربوط به آن آیا نگاه ملی – محلی وجود دارد؟ به عنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان نسبت به این موضوع  گلایه‌هایی وجود دارد.

دکتر قالیباف اظهار کرد: اخذ بهای پلکانی سیاستی بوده که در گذشته اجرایی شده اما ظاهرا در شرایط کنونی متوقف شده و تأثیر منفی نیز در امور وزارت نیرو بر جای گذاشته از این رو باید دلیل متوقف شدن این مهم مشخص شود.

رئیس قوه مقننه با اشاره به دیگر دغدغه‌های نمایندگان تصریح کرد: بر اساس اظهارات منتخبان مردم شاهد اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت هستیم که این موضوع سبب ضرر و زیان کشاورزان شده و باید تعیین تکلیف شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین طبق بررسی‌ها بسیاری از پروژه‌ها با پیشرفت ناچیز و کندی مواجه بوده که باید علت عدم تخصیص اعتبارات برای آنها مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha