کد خبر: دستگیری-2-قاچاقچی-با-یک-تن-مواد-افیونی
۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردارمحمد قنبری در تشریح جزئیات این عملیات، گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جا به جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با 2 دستگاه پژو 405 در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس با تغییر مسیر از محل متواری و سرنشینان آنها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این عملیات مقتدرانه پلیس ضمن دستگیری 2 قاچاقچی در بازرسی از 2دستگاه پژو 405 توقیف شده مقدار یک تن و 199کیلو و 640 گرم مواد مخدر شامل یک تن 189 کیلو و 640 گرم تریاک،10کیلوگرم شیشه به همراه  یک قبضه اسلحه كلاش و 4 تيغه خشاب حاوی 103 عدد فشنگ جنگي کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر کماکان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha