کد خبر: دستگیری-سارق-اماکن-خصوصی-درملکشاهی
۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهزاد ولیان" با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی وقوع و افزایش سرقت از اماکن خصوصی در حوزه شهرستان ، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در ادامه گفت: پس از شناسایی سارق و مخفیگاهش، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پس از دلالت متهم به آگاهی و با استفاده از شیوه و شگرد های پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 29 فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان  اعتراف کرد.

سرهنگ "ولیان " بیان داشت: متهم که سابقه سرقت و اعتیاد به مصرف مواد مخدر داشته ، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha