کد خبر: درجه-۹-شهرداری-کشور-ارتقاء-یافت-ارتقا-د
۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
درجه ۹ شهرداری کشور ارتقاء یافت/ ارتقا درجه ۵۲ شهرداری در سال ۹۹

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین رجب صلاحی با اعلام مطلب فوق ادامه داد: درجات جدید پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداري هاي سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعیین و از سوي وزير محترم كشور به استانداران ابلاغ شد.

 وی افزود: در استان زنجان درجه شهرداري ابهر به ۹ و  در استان قزوين درجه شهرداري محمديه به ۸ ارتقاء یافت.

 وي اضافه كرد: در استان اصفهان درجه شهرداري گز برخوار و در استان خراسان رضوي درجه شهرداري هاي بردسكن و خواف به ۷ ارتقاء یافت.

 رجب صلاحی ادامه داد: در استان همدان درجه شهرداري لالجين به ۶ و در استان تهران درجه شهرداري جوادآباد به ۵ ارتقاء يافت.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان درجه شهرداری گوريه و در استان مركزي درجه شهرداري ساروق به ۳ ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنين اعلام كرد: از مجموع تقاضاهاي ارسالي مربوط به ارتقاء درجه شهرداري در سال ۹۹، در مجموع ۵۲ شهر واجد شرايط ارتقاء درجه  شناخته شدند و درجات جديد تعيين و ابلاغ شد.

وي متذكر شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

  به گفته رجب صلاحي، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

 وي همچنين يادآور شد: با راه‌اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها در سال گذشته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از اين پس شهرداریها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در اين سامانه، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه مي شوند و امکان ثبت اطلاعات توسط شهرداریها، بررسی مدارک توسط استانداری، تأیید، عدم تأیید، امکان ویرایش، ارائه کد رهگیری برای پیگیری تقاضا و امکان اخذ گزارش‌های مدیریتی؛ از مهمترین قابلیت‌های این سامانه می‌باشد.

رجب صلاحي در خاتمه يادآور شد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مکاتباتی در زمينه درجه بندی شهرداریها پاسخ مي دهد که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلاً از طریق سامانه درجه بندی شهرداری‌ها انجام شده و شهرداري کد رهگیری دریافت نموده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha