کد خبر: خودداری-زائران-از-حضور-در-مرزهای-چهارگ
۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلي گودرزي" فرمانده مرزباني ناجا با حجت الاسلام و المسلمين "الله نور کریمی تبار" نماينده ولي فقيه در استان ایلام ديدار و گفت و گو كرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این دیدار، با تشریح خلاصه اي از اقدامات و تلاش هاي شبانه روزي مرزداران، گفت: تامين نظم و امنيت مناطق مرزي و استيفاي حقوق مرزنشينان، از وظایف مهم مرزبانی در مرزهای کشور است و بحمدالله این اقدام به نحوه شایسته ای توسط مرزبانان حاصل شده است.

وي افزود: در راستاي تامين امنيت و ايجاد ثبات در منطقه، فرماندهي مرزباني ناجا اقدام به هوشمند سازي و ارتقاء تجهيزات الکترونيکي به منظور انسداد هر چه بهتر نوار مرزي ميهن عزيزمان کرده و اميد است با تامل هر چه بيشتر و بهتر خيرين امنيت ساز مسئولان و مديران نهاد هاي دولتي پاي کار بيايند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد تا با تعامل و همکاری مسئولان و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و... در ارتقاء امنیت مرزهای استان ایلام گام های مؤثری بردارد.

سردار گودرزی با بیان اینکه مرز مهران برای مراجعه زائران اربعین بسته است، گفت: مردم فهیم، ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سرور سالار شهیدان، نباید به مرزهای چهارگانه کشور مراجعه کنند چرا که کشور عراق پذیرای زائران گرامی در مرزهای خود نیست.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان مسئول رعایت  قوانین و پروتکل های  مرزی با کشور همسایه هستند، خاطرنشان کرد: ان شاء الله که عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شهرها و منازل خود با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری بپردازند و مصوبات ستاد کرونا و ستاد اربعین کشور را جدی بگیریند و از حضور در مرزهای چهارگانه کشور اجتناب کنند.

مدیریت اعتقادی سعادت دنیا و آخرت را تأمین می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کريمي تبار" نیز در ادامه با تقدير و اظهار خرسندي از زحمات و فعاليت مرزبانان، گفت: مديريت اعتقادي بوده و ذاتي نيست اگر حسيني وار باشد سعادت دنيا و آخرت را تامين مي‌کند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام افزود: بخشي از وضعيت امنيتي جامعه را مرهون زحمات و تلاش هاي عظيم مرزبانان در نقطه صفر مرزي مي دانم و ضمن تقدير از اين عزيزان موفقيت بيش از پيش آنان را از خداوند متعال خواهانم.

وی با بیان اینکه زائران با رعایت قوانین و مقررات مرزی به مرزها مراجعه نکنند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، کشور عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد بنابراین زائران باید از حضور در مرزها خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha