کد خبر: خبرنگاران-جهاد-گران-عرصه-رسانه
۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲
خبرنگاران جهاد گران عرصه رسانه

محمدرضا رضایی  در گفتگو با خبرنگار استانی خبرگزاری سلامت بیان کرد: خبرنگار از جمله اقشار مسئولیت پذیری بوده که با رعایت اخلاق حرفه ای، شجاعانه در راستای نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند.

وی با اشاره به شهادت محمود صارمی، بیان کرد: امروز خبرنگاران زیادی از دل جامعه بلند شده و با الگو برداری از این شهید وارسته قلم می زنند و صارمی های زیادی خلق شده است.

رضایی با بیان اینکه نوشته های هر خبرنگار اوج دردها و مطالبه های مردمی را بیان می کند، اظهار کرد: بر ما وظیفه است که همواره قدردان تلاش این افسران جنگ رسانه ای باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه ای مرهون تلاش شبانه روزی این قشر است.

رضایی با بیان اینکه روز خبرنگار بیان کننده زحمات افرادی بوده که با قلم پیوندی جاودانه بسته اند، گفت: بر خود وظیفه می دانیم به بهانه روز خبرنگار، تلاش پرچمداران وادی قلم‌و آگاهی را تحسین کرده و این روز را به جامعه خبرنگاران تبریک گوییم.

وی با اشاره به حساسیت های کار خبری بیان کرد: خبرنگاران از جمله افراد ایثارگری بوده که  در طول تاریخ خدمات شایسته ای به مردم و کشور انجام داده اند.

رضایی ادامه داد: این قشر خدمتگذار همواره برای گره گشایی از مشکلات جامعه در تکاپو بوده و در پاسخ به مطالبه های مردمی بی پروا گام بر می دارند.

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha