کد خبر: خبرنگاران،-بزرگترین-رسالت-مدیریت-و-سا
۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه‌ملت، سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار از مجموعه خبرگزاری خانه‌ملت و اداره اخبار مجلس بازدید کرد.

قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، در توضیح اهمیت جایگاه رسانه و خبرنگار در فضای امروز جامعه، گفت: جامعه خبرنگاری کشور، بزرگترین رسالت مدیریت و ساماندهی افکار عمومی را به عهده دارد.

وی افزود: رسالت مدیریت و افکار عمومی جامعه خبرنگاری از سویی به معنای اطلاع رسانی شفاف، دقیق و حقیقی و از سوی دیگر به معنای رساندن تحلیل‌های صحیح به سمع و نظر مردم است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه خبرنگاری کشور همچنین در جمع آوری و ارسال نظرات مردم و رساندن نظر آنها به مسئولین و حساس سازی مسئولین نسبت به وظایف حقیقی و حقوقی‌شان، کار بزرگ و مقدسی را باید انجام دهند که صبر و تحمل بسیاری می‌خواهد و مطالعه زیادی نیاز دارد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خبرنگاران وظیفه خطیری را به دوش دارند، گفت: خبرنگاری جز مشاغل برجسته امروز کشور است و نیاز این گروه از افراد باید احصاء شود.

نایب رئیس مجلس یازدهم شورای اسلامی یادآور شد:  قوه مقننه نیز به تناسب برای ساماندهی و یکپارچگی حوزه رسانه کشور آماده قانونگذاری یا اصلاح قوانین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha