کد خبر: حمایت-وزیر-بهداشت-از-تکمیل-بیمارستان-ه
۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی شهدای هسته ای بوشهر با قدردانی از پیمانکار پروژه اظهار داشت: روز نخست اجرای این پروژه این مرکز به عنوان اورژانس مطرح شد اما با نگاه و پیگیری که صورت گرفت اکنون شاهد تکمیل یک بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی با کیفیت هستیم.

وی بیان کرد: پیشرفت پروژه با وجود شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ها بسیار خوب بوده و دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار پروژه در تلاش هستند تا این پروژه در مهرماه آماده بهره برداری شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای پیگیری اجرای این پروژه بیان داشت: علاوه بر پیگیری های صورت گرفته از سوی استان، انصافاً وزیر بهداشت هم حمایت لازم را برای اجرای این پروژه انجام دادند و هر موقع برای پیگیری این بیمارستان اقدام کردیم وزیر حمایت لازم را انجام داده است.

گراوند با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکنون ۲۸ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هسته ای بوشهر هزینه کرده است، گفت: پروژه بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر مراحل پایانی کار خود را می گذراند و با نگاهی که وزارت بهداشت دارد این پروژه به سرعت تکمیل خواهد شد تا در شرایط کرونا که مرکز استان نیازمند یک بیمارستان مجهز است از این نیاز بهره مند شود.

وی افزود: شیوع بیماری کووید ۱۹ نشان داد که مرکز استان نیازمند یک بیمارستان مجهز است که امیدواریم این امر با تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای محقق شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر برای استان یک امر حیاتی است تا دانشگاه علوم پزشکی با دغدغه کمتری به خدمات رسانی درمانی به مردم ادامه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha