کد خبر: حل-مشکلات-نخل‌داران-برای-فروش-خرما-40-هز
۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
حل مشکلات نخل‌داران برای فروش خرما/ 40 هزار تن خرمای کشاورزان استان بوشهر خریداری می‌شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، عباس تابش در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات تسریع یافته است اظهار داشت: دغدغه‌ای که در گمرکات بوشهر اقدام به دریافت مابه‌التفاوت ارز از کالاهای نیمایی می‌شد مطرح و بر اساس مصوبه تنظیم بازار ملی حل و فصل شد.

معاون وزیر صمت، با بیان اینکه با این مصوبه در رونق تخلیه برنج و کالاهای وارداتی در گمرکات استان بوشهر کمک می‌کند افزود: بر این مصوبه مدیرکل گمرکات استان بوشهر قول دادند که در حل این معضل تجار تسریع شود.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به جوجه‌ریزی در استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: با توجه به آمار جوجه‌ریزی بسیار خوب در استان بوشهر مقرر شد مازاد نیاز استان به دیگر استان‌ها برای تعدیل قیمت مرغ صادر شود که نقش مهمی در تنظیم بازار شب عید مردم دارد.

ذخیره سازی کالاهای اساسی و محصولات پر مصرف در ایام عید نوروز

تابش با اشاره به ذخیره‌سازی میوه، شکر و دیگر کالاهای اساسی و محصولات پرمصرف در ایام عید نوروز تصریح کرد: هرگونه مشکلی در رابطه با کالاهای اساسی و نیازهای ایام عید و ماه مبارک رمضان در استان بوشهر وجود داشته باشد همکاری برای حل این مشکلات انجام می‌شود.

حل مشکلات نخل داران برای فروش خرما

وی، با اشاره به حل مشکلات نخل‌داران در فروش خرما افزود: 40 هزار تن خرمایی که در انبارهای کشاورزان استان بوشهر وجود دارد مشکلی برای جذب و صادرات این محصول وجود ندارد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کنترل قیمت کالاها و خدمات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: گشت‌های نظارتی و بازرسی برای کنترل قیمت کالا و خدمات افزایش یافته است.

برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل قیمت‌ها

تابش با اشاره به گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل قیمت‌ها تصریح کرد: در این راستا تجهیزات گشت‌های بازرسی و نظارت تقویت می‌شود و خودروهای متحدالشکل بازرسی و نظارت در استان‌ها فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha