کد خبر: حزب-الله-خواستار-تشکیل-دولتی-کارآمد-در
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۲۸
حزب الله خواستار تشکیل دولتی کارآمد در لبنان شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،شیخ «نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله در سخنانی در محفل عاشورایی دومین شب ماه محرم بر لزوم تشکیل دولتی کارآمد و سازنده تاکید کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما خواستار دولتی هستیم که کارآمد و تا حد امکان فراگیر و طبق قانون اساسی کشور، مورد حمایت و تایید نمایندگان مردم باشد.

شیخ نعیم قاسم افزود: حزب الله خواستار تشکیل دولتی است که قادر به انجام اصلاحات در کشور و مبارزه با فساد باشد و ما را از این وضعیت نجات دهد.

وی ضمن رد اتهامات وارده به حزب الله در خصوص انباشت مهمات در بندر بیروت گفت که ظرف چند ساعت مشخص شد که آنها دروغ می‎گویند و نیرات انباشت شده برای حزب الله نیست و پس از متهم کردن و روشن شدن موضوع، درباره آن اظهار بی اطلاعی کردند.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: آنها برای اثبات ادعاهای خود برای جمع آوری سند و مدرک اقدام کردند تا با هدف تضعیف مقاومت، به حزب الله ضربه بزنند، اما همه چیز به خود آنها بازگشت و مشخص شد که ود آنها مسئول انفجار بندر بیروت هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تبلیغات و همجمه‌های دروغین علیه حزب الله و مقاومت، به جایی نخواهد رسید و عاملان آن در نهایت ناامید می‎شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha