کد خبر: حدادی-کارشناسان-ما-اگر-در-خارج-بودند،-و
۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، احسان حدادی در مورد عملکردش در مسابقات جهانی دوومیدانی اظهار داشت: امسال رکورد 67 متر را زده بودم و اگر همان رکورد را تکرار می‌کردم، می‌توانستم جزو سه نفر اول باشم و مدال بگیرم اما نشد. قطعا قول می‌دهم در المپیک  بتوانم نتیجه بهتری را کسب کنم.

شرایط ورزشکار مدال آور المپیکی را درک نمی‌کنند

وی در مورد انتقادهایی که به وی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در رشته دو و میدانی تاکنون کسی مدال المپیک نگرفته است، نمی‌توان شرایط یک ورزشکار المپیکی را درک کند، در سایر رشته‌ها مانند کشتی و وزنه‌برداری این درک وجود دارد که یک ورزشکار بالا و پایین دارد.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: من با کارشناسان دوومیدانی در جهان که صحبت می‌‌کردم، آنها خیلی از نتیجه راضی بودند، به هر حال کسی که هفت سال بود به فینال نیامده بود، دو سال است برگشته و به فینال دایموندلیگ و جهانی می‌رسد.

کارشناسان ما اگر در کشورهای دیگر بودند، ورزشکاران را اعدام می‌کردند

وی تأکید کرد: بعضی انتقاد می‌کنند  خیلی برای احسان حدادی هزینه شده است، اما آیا این هزینه‌ها به جیب من رفته است؟ من سعی کرده‌ام تلاش کنم و بهترین نتیجه را بگیرم، مطمئنا در آینده هم اتفاقات خوبی می‌افتد. متأسفانه اگر این دوستان کارشناس ما در کشورهای دیگر بودند، فکر می‌کنم ورزشکاران دیگر را باید اعدام می‌ کردند، چون قهرمان دو سال قبل به فینال هم نیامد. من نمی‌خواهم نتیجه خودم را توجیه کنم، اما همیشه بیشترین تلاشم را کرده‌ام.

بهترین نتیجه را در المپیک می‌گیرم

حدادی در پایان تأکید کرد: قطعا در المپیک بهترین نتیجه را خواهم گرفت. خیلی از دوستان از نتایج من انتقاد می‌کنند، اما رئیس کمیته المپیک می‌گوید نتیجه‌گرا نیستیم و می‌خواهیم ورزشکار در سلامتی کامل باشد.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha