کد خبر: حتما-در-نخستین-فرصت-پاسخ-کفایت‌کننده
۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱
حتما در نخستین فرصت پاسخ کفایت‌کننده به دشمنان می‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اصغر زارعی در  گفت: شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست ها، خبیثان کمک کننده‌ای را به کار می‌گیرند و این خبیثان گاهی مواقع متاسفانه نام ایرانی هم باید برایشان به کار گرفت؛ کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند باید شناسایی و معرفی شوند که این کار را می‌کنیم.

سردار فدوی با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده افزود: ما حتما در نخستین فرصتی که  پاسخ ما کفایت کننده  و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از پیشرفت در بررسی پرونده ترور شهید محسن فخری زاده و اعلام نتایج آن در اسرع وقت خبر داد و افزود: ما حتما در این پرونده جلو می‌رویم و نهاد‌های ذیربط مختلف از اطلاعات سپاه، سپاه حفاظت و وزارت اطلاعات شبانه روز در حال بررسی این پرونده هستند.

وی ادامه داد:  مرحوم علی اصغر زارعی به عنوان مسئول کل جنگال سپاه در دفاع مقدس؛ بعد‌ها توانست توانمندی‌های سایبری و جنگ الکترونیکی را نهادینه کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار زارعی از رزمندگانی بود که از سال ۶۲ و عملیات والفجر ۴ او را می‌شناختم، یعنی زمانی که تسلط بسیار عجیبی از نظر شنود بر عراقی‌ها پیدا کردیم و تقریباً اطلاعات رده‌های مختلف ارتش عراق را در اختیار داشتیم.

وی افزود: این ناشی از نقشی بود که نیرو‌های فنی آن زمان از نظر شنود ایفا کردند و شنود در آن زمان، بعنوان جنگال مطرح نبود، اقداماتی که از آن زمان آغاز شد بعد‌ها ادامه یافت تا اشراف بسیاری در این زمینه پیدا کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مرحوم زارعی از همان ابتدا جزو گروهی بود که این کار بسیار بزرگ را آغاز کرد و بعد‌ها مسئول کل جنگال سپاه شد و این روند ادامه داشت تازمانی که به عنوان فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) فعالیت داشت و بعد به مجلس شورای اسلامی رفت.

سردار فدوی افزود: آقای زارعی در این زمینه متخصص بود و در عین حال در صحن‌های عملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز ایفای نقش کرد و با همین تخصص و تجربه، شخصیتی ویژه یافت و توانست پس از جنگ این روال را درسپاه نهادینه کند.

وی گفت: اکنون وضعیت ما در حوزه جنگ الکترونیک، سایبری و عرصه‌های این چنین فوق العاده است، اما، چون نمی‌شود این مطالب را علنی گفت؛ مردم، خیلی زیاد مطلع نیستند.

سردار فدوی افزود: آن مرحوم در مجلس هم که بود به مثابه پاسدار انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف ایفای نقش کرد و آن صحنه‌ای که حتما مردم دیدند وقتی مطلبی در مجلس بسیار صریح مطرح شد، چون آقای زارعی به مسائل مسلط بود و سال‌های بعد را می‌دید که وعده‌های شیطان بزرگ و هم پیمانانش عملی نخواهد شد، در مجلس گریست.

جانشین فرمانده کل سیاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن دلسوزی مرحوم زارعی در مجلس نشان دهنده اصالت پاسداری او از انقلاب بود.

وی افزود: آقای زارعی پس از نمایندگی مجلس نیز به هیچ عنوان حتی یک روز هم بیکار نبود و بلافاصله در پدافند غیر عامل کل کشور به عنوان جانشین حضور یافت.

سردار فدوی گفت: چون در پدافند غیر عامل یکی از اساسی‌ترین حمله‌هایی که به ما می‌شود در حوزه سایبری و مانند آن است، مرحوم زارعی به علت تخصص، کارآمدی و تجربه در آنجا ایفای نقش کرد حتماً کل کشور و نهاد‌های مختلف به لحاظ پدافند سایبری و الکترونیکی وضع شان نسبت به ۱۰ سال پیش بسیار بهتر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این ناشی از نقشی بود که سردار زارعی ایفا کرد و در همه صحنه‌ها بی محابا، خستگی ناپذیر و متعهدانه وارد می‌شد و عمل می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha