کد خبر: جو-بایدن-هنوز-برای-کووید-19-آزمایش-نداده
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱
جو بایدن هنوز برای کووید 19 آزمایش نداده است!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات، جو بایدن همچنان برای ابتلا به کووید 19 آزمایش نشده است، اگرچه مطمئن است که به هیچ وجه امکان ندارد که به این ویروس آلوده شده باشد.

کیت بدینگفیلد، معاون مدیر تبلیغات کمپین جو بایدن در این مورد به ABC News گفت: او برای کووید 19 آزمایش نشده است. وی افزود که اگر در زمان‌های آتی او به آزمایش نیاز داشته باشد، مطمئناً آزمایش انجام خواهد شد. اما وی هنوز آزمایش نشده است.

بدینگفیلد گفت که جو بایدن 77 ساله برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس از سخت ترین پروتکل‌ها پیروی کرده است و به همین دلیل اطمینان داشت که وی به این ویروس آلوده نشده است. او گفت که همه در اطراف بایدن در حال انجام آزمایش‌های مناسب هستند.

او همچنین افزود: او به ویروس مبتلا نشده است.

جو بایدن همواره ماسک پوشیده و مورد تمسخر قرار گرفته است!

جو بایدن از وقایع مبارزات انتخاباتی عمومی اجتناب کرده و هنگام تعامل با هر کسی غیر از همسرش، دکتر جیل بایدن، مرتباً ماسک پوشیده است.

جو بایدن و کووید 19

اصرار وی برای پوشیدن ماسک، گاهی اوقات حتی در شرکت همسرش و امتناع وی از سفر برای رویدادهای انتخاباتی توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ و معاونان وی مورد تمسخر قرار گرفته است که مرتباً او را به خاطر ماندن در زیرزمین خانه‌اش مسخره می‌کنند.

پس از آن‌که وی به طور رسمی نامزد شد، بایدن حتی در جشنی در فضای باز برای کنوانسیون ملی دموکراتیک، ماسک پوشید.

بایدن خواستار اقدامات سختگیرانه برای مهار شیوع کووید 19 از جمله اجرای دستورالعمل ماسک پوشیدن ملی و آزمایش سریع و رایگان است.

بسیاری از کارشناسان بهداشت معتقدند آزمایش گسترده برای مهار ویروس کووید 19 بسیار مهم است زیرا بسیاری از افراد مبتلا به عفونت هیچ علامتی ندارند.

آن افراد بدون علامت می‌توانند دیگران را آلوده کنند، بدون اینکه بدانند بیمار هستند. و میزان آلودگی این افراد به همان میزان افراد دارای علامت است.

 

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha