کد خبر: جمع-آوری-بیش-از-۵۰۰-کیلوگرم-مواد-غذایی-ت
۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۵۸
جمع آوری بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اقلید

به گزارش خبرگزاری سلامت از فارس، رئیس مرکز بهداشت اقلید گفت: با اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» و در  راستای ارتقا سلامت شهروندان بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سوپر مارکت ها و اغذیه فروشی ها جمع آوری شد.

مهندس«کاوه قدرتی» افزود: مواد جمع آوری شده شامل نوشیدنی های غیرمجاز، بیسکوئیت، تنقلات، مواد شوینده و بهداشتی و انواع شربت ها می باشد.

او اضافه کرد: بازدیدها از اصناف در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بصورت مشترک توسط کارشناسان مرکز بهداشت، سپاه ناحیه مقاومت و بسیج به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت مردم جامعه را به خطر بیندازند تعطیل خواهند شد.

مهندس قدرتی در پایان به مردم توصیه کرد، فریب قیمت پایین برخی اجناس را نخورند و موادغذایی، لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده را از محل‌هایی که دارای مجوز بهداشتی هستند تهیه کرده و همچنین در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضای آن‌ها دقت کنند.

شهروندان توجه داشته باشند در صورت مشاهده اجناس تاریخ گذشته و عدم رعایت موازین بهداشتی در مغازه ها با سامانه تلفن گویای ۱۹۰ تماس گرفته و موارد تخلف را اعلام نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha