کد خبر: جان-باختن-۸۳-بیمار-دیگر-کووید۱۹-در-شبان
۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سیماسادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۹ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسیده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت:  ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته دکتر لاری بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha