کد خبر: ثبت-اولین-وقف-فجر-فاطمی-ویژه-جبهه-مقاوت
۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
ثبت اولین وقف فجر فاطمی ویژه جبهه مقاوت در کاشان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،مسلم محمود زاده گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از واقفان نیک اندیش شهرستان کاشان منزل مسکونی خود را به متراژ ۱۳۹متر مربع وقف کرد.

وی در خصوص نیات واقف برای وقف منزل مسکونی‌اش ابراز داشت: درآمد حاصل از اجاره بهای منزل مسکونی همه ساله یک پنجم عواید به دست آمده را برای کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی و رزمندگان اسلام در هر نقطه از دنیا که لازم باشد، وقف کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این واقف یک پنجم عواید را برای هزینه در جشن و بزرگداشت عید غدیر خم شامل هزینه‌های بزرگداشت و ترویج غدیر و مراسم های ایام فاطمیه وقف کرد، اضافه کرد: همچنین یک پنجم عواید را صرف تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند، یک پنجم عواید حاصله را صرف کمک به ایتام و افراد بی بضاعت و یک پنجم دیگر عواید حاصله را برای نشر فرهنگ و معارف قرآنی وقف کرد.

وی تصریح کرد: این واقف خیر اندیش در نیات خیرخواهانه خود علاوه بر قرآن و عترت به مشکلات اجتماعی و مباحث اعتقادی سیاسی نیز پرداخته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه تولیت این موقوفه با واقف نیکوکار نسل در نسل خواهد بود، اضافه کرد: ارزش ریالی این موقوفه حدود۲۵میلیارد ریال ارزیابی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha