کد خبر: توقیف-محموله-30-هزار-لیتری-سوخت-قاچاق-در
۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی و کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابه جایی قاچاق سوخت با کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان "ساری"، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی و بررسی همه جانبه موضوع، کامیون حامل سوخت را حین تردد در محور ساری به "کیاسر" توقیف و در بازرسی از آن 30  هزار لیتر سوخت از نوع "نفت سفید" خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این اقدام یک قاچاقچی سوخت را دستگیر و یک خودروی کامیون را توقیف کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اذعان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی سوخت کشف شده را طی پرونده ای به شرکت توزیع فرآورده های نفتی شهرستان "ساری" تحویل دادند.

جانشین انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: شهروندان در راستای همکاری با ماموران انتظامی و برقراری امنیت مطلوب اخبار و اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم را به پلیس 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha