کد خبر: توزیع-30-هزار-بسته-حمایتی-رمضان-در-میان-ن
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد نصیری، گفت: سال گذشته با مشارکت مردم، 312 هزار سبد غذایی و از محل کمک های بین المللی نیز 80 هزار سبد غذایی تهیه و میان مردم توزیع شد. امسال نیز همچون سال گذشته به دنبال رقم زدن چنین کمک هایی هستیم.

وی افزود: در ماه رمضان امسال با استفاده از کمک های مردمی 30 هزار سبد غذایی میان نیازمندان توزیع می شود. اقلام سبد غذایی سال گذشته شامل برنج، روغن، تن ماهی، حبوبات، شکر و ماکارونی و سایر اقلام بوده است و امسال با اعتبارات ستاد و کمک های مردمی سه کالای اساسی برنج، روغن و شکر را برای استان ها ارسال کرده و مراکز استانی نیز کالاهای دیگری به این سبد اضافه کرده و در بین نیازمندان توزیع می کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در مجموع سال گذشته و امسال 425 هزار سبد کالایی میان نیازمندان توزیع خواهد شد. تلاش شده است که این کمک های معیشتی علاوه بر کمک به خانواده نیازمندان، مقداری از سختی های آن ها را در ایام شیوع کرونا نیز کاهش دهد و در همین راستا این اقدام تقریبا همزمان با شیوع کرونا در کشور آغاز شد.

نصیری در پایان با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی در 31 استان کشور و در شهرستان های مختلف و در میان خانواده های نیازمند توزیع شده است و ارزش ریالی هر سبد غذایی حدود 3 میلیون ریال است و در مجموع با کمک خیرین توانستیم 90 میلیارد ریال در قالب بسته های حمایتی غذایی در میان نیازمندان توزیع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha