کد خبر: توزیع-ویتامین-d-در-خانه-های-بهداشت-کارگر
۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، مهندس «نازنین حسینی» در زمینه پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کووید۱۹ در کارخانه ها و صنایع به ارایه مراقبت های بهداشتی فعال در این اماکن اشاره کرد و گفت: افراد از نظر بیماری کووید۱۹ به صورت دایم از سوی کارشناسان بهداشت حرفه ای فعال در کارخانجات، بررسی و در صورت نیاز به سطح بالاتر ارجاع می شوند.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات واحد بهداشت حرفه ای در پیشگیری از بیماری کووید۱۹، تهیه و ارسال دستورالعمل های بهداشتی و آموزشی کنترل این بیماری است که این دستورالعمل ها به خانه های بهداشت کارگری ارسال شده است.

این کارشناس بهداشت حرفه ای افزود: تمام کارفرمایان صنایع و کارخانه های شهرستان بیضا، باید رعایت و اجرای موارد پیشگیری از کووید۱۹ را با جدیت دنبال کنند و راه های پیشگیری و سایر اقدامات ضروری در زمینه بهداشت فردی بین کارگران را بررسی و اجرا کنند.

حسینی اضافه کرد: در صورتی که هر یک از کارگران صنایع علایمی مانند تب، آبریزش بینی، مشکل تنفسی و سایر علایم بیماری داشته باشند از حضور آنها در محیط کار جلوگیری می شود و بر اساس دستورالعمل بازگشت به کار می توانند پس از بهبودی با تایید پزشک به محل کار خود برگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha