کد خبر: توریع-۸۰-بسته-حمایتی-میان-نیازمندان-من
۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ جواد مرادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان با اشاره به محرومیت روستاهای مرزی درمیان گفت:« ذکری، آواز و گل نی » از جمله روستاهای این شهرستان بوده که خشکسالی های پیاپی محرومیت های زیادی را بر این مناطق حاکم کرده است.

وی افزود: حکایت ۲۰ سال خشکسالی و از بین رفتن منابع درآمد روستاییان باعث به اوج رسیدن محرومیت در این مناطق شده است، همچنین کساد در بازار کسب و کار به دنبال شیوع ویروس کرونا رنج مضاعفی بر دل این روستاییان گذاشته است.

مرادی با اشاره به حمایت های انجام شده در زمان کرونا، گفت: از ابتدای سال جاری به همت اهالی طبس مسینا، ۱۵۰ کیلوگرم گوشت میان این 2 روستای محروم توزیع شده است.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان افزود: همچنین به همت یک خیر تهرانی ۵۰ کارت هدیه میان خانوارهای این مناطق توزیع شده است.

وی از توزیع ۸۰ بسته حمایتی توسط خیری از روستای « آواز» در میان اهالی روستاهای « ذکری و گل نی» خبر داد و افزود: این امر نشان می دهد که علی رغم محرومیت حاکم بر این روستاها، روحیه ایثارگری و بشر دوستی موج می زند.

مرادی گفت: ارزش این بسته  ها ۸۰ میلیون ریال و شامل ۴۰ بسته غذایی شامل، ماکارونی، رب، عدس، روغن، قند و کنسروجات و۴۰ بسته مواد شوینده و مایع ضدعفونی کننده، صابون، شامپو و شوینده دست بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha