کد خبر: تقدیر-رئیس-کمیسیون-بهداشت-مجلس-از-اقدا
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی از اقدام ارزنده سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق اولین دوز واکسن روسی اسپوتنیک‌وی به فرزندش تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم  اللّه الرّحمن الرّحیم

آنچه از  کارهای  خیر  انجام  دهید خدا  می‌داند

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

 حضور جوانان مومن و متعهد با تأسی به ارزشهای والای اسلامی و انسانی حضور پررنگی در عرصه های مختلف داشته که زمینه پیشرفت و کرامت بخشی آنان در جامعه از برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است هر جا که احساس کنند که حضورشان لازم است به زیباترین وجه ممکن نقش آفرینی می‌کنند.

اینک که در پرتو الطاف الهی و با همت و پشتکار والای کادر بهداشت و درمان کشور در آغاز فاز نخست واکسیناسیون سراسری بر علیه ویروس منحوس کرونا، فرزند  دلبندتان جنابعالی جناب آقای پارسا نمکی به عنوان اولین داوطلب جهت دریافت این واکسن با احساس تکلیف و ایمان قلبی پیشگام بوده اند، در کمال افتخار و مباهات از این اقدام ارزنده تقدیر و سپاسگزاری بعمل می‌آید.

از درگاه خداوند سبحان سعادت و توفیقات روزافزون جنابعالی و خانواده محترم تان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت می نمایم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha