کد خبر: تقدیر-از-دکتر-چوبینه-در-جشنواره-سراسری
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۵۲
تقدیر از دکتر چوبینه در جشنواره سراسری نشان عالی HSE

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شرکت شهر سالم، در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نشان عالی HSE و نخستین جشنواره سراسری نشان عالی HSE شهرداری تهران که به همت شرکت شهر سالم و با همکاری دانشگاه تهران برگزار گردید، تندیسی از سوی این دانشگاه به دکتر حمید چوبینه، دبیر شورای عالی HSE شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت شهر سالم به پاس خدمات و راهبری اجرای این جشنواره اعطا شد.

این تندیس از سوی دکتر اردستانی رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و دکتر مظاهریان معاون شهردار تهران به دکتر چوبینه اهدا شد.

در ادامه این مراسم، برترین‌های شهرداری تهران در حوزه HSE معرفی شدند.

در بخش ممیزیHSE  مناطق، شهرداران مناطق یک، 11، 22، 14 و 13 به عنوان بهترین مناطق کلاس‌های پنجگانه ممیزیHSE  انتخاب شدند و شهرداران مناطق 4، 16، 3، 5 و 8 نیز نشان تک‌ستاره HSE را کسب کردند. شهرداران 17 منطقه دیگر نیز موفق به دریافت گواهینامه تعهد به سامانه HSE شدند.

همچنین در بخش ممیزی سازمان‌ها، سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و سازمان مديريت پسماند و در بخش ممیزی شرکت‌ها، شرکت نوسازی عباس‌آباد، شرکت واحد اتوبوسرانی، شرکت خودرو سرويس شهر و شرکت خدمات اداری شهر به عنوان برترین‌های بخش خود معرفی شدند.

گفتنی است، ممیزی بخش‌های شهرداری تهران از سوی شرکت ایتالیایی QMS و بر اساس مدل HSE-MS انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha