کد خبر: تعطیلی-کانال-ابوذر-خطرات-جدی-برای-بعضی
۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴
تعطیلی کانال ابوذر خطرات جدی برای بعضی از مناطق تهران دارد!

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت؛ مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گرامیدشت ماه بهمن و سالروز مجاهدت های مردم ایران، اظهار کرد: امیدوارم مطالبات مردم بتواند بعد از 4دهه توسط مسوولان دنبال و به سرانجام برسد.

وی در ادامه در تذکری به معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، بیان داشت: کار در کانال ابوذر در منطقه 14 تهران تعطیل شده است. این کانال از جمله مهم ترین معبرهای سیلابی و مسیل های شهر تهران است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: همیشه آب در این کانال در جریان است و آب از مناطق بالا به سمت پایین هدایت می شود.

فراهانی با بیان اینکه همیشه و به خصوص هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در این مسیل جاری است، گفت: این کانال بیش از دو دهه است که ایجاد شده و شرکت خاکریزآب امسال برای بازسازی و نوسازی آن با توجه به ضرورت آن اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که دو ماه پیش از این مسیر داشتم، فعالیت ها برای بازسازی ادامه داشت و مسیر آب انحراف پیدا کرده بود و مسیل نوسازی و کف سازی می شد و بتون ریزی نیز انجام می گرفت اما روز گذشته در بازدیدی که از منطقه 14انجام دادم با مطالبه جدی شورایاران مواجه شدم که مدتی است کار در کانال تعطیل شده است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در بازدیدی که بنده از این کانال داشتم مشخص شد که متاسفانه این مسئله حقیقت دارد.

فراهانی تاکید کرد: قرار بود باز شدن این کانال مشکلات موجود در این منطقه را حل کند اما تعطیلی کار بسیار خطرناک است.

وی عنوان کرد: بسته بودن کانال در فصل بارندگی می تواند مشکلات خطرناک و جدی نه تنها برای منطقه 14 بلکه برای مناطق پایین دست هم ایجاد می کند به همین دلیل به شهردار تهران و معاونت فنی و عمرانی تذکر می دهم تا از طریق پیگیری کار با شرکت خاکریزآب برای اتمام فعالیت نوسازی و بازسازی مسیل  کانال ابوذر پیدا کند و کار تکمیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha