کد خبر: تعداد-تلفات-جانی-کروناویروس-انگلیس-از
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷
تعداد تلفات جانی کروناویروس انگلیس از ایتالیا پیشی می‌گیرد
به گزارش گروه بین‌الملل طبنا (خبرگزاری سلامت) به نقل از CNN، بریتانیا بیش از هر کشور دیگر در اروپا از مرگ و میر ناشی از کروناویروس رنج برد و به یک نقطه عطف سخت رسیده و به تحقیقات بیشتری درباره پاسخ دولت نخست‌وزیر بوریس جانسون به این بیماری همه‌گیر منجر شده است.

آمار تلفات کروناویروس انگلیس کامل نبود!

تعداد تلفات جانی کروناویروس انگلیس از ایتالیا پیشی می‌گیرد وزیر امور خارجه دومینیک رهاب روز سه‌شنبه گفت : از زمان آغاز شیوع بیماری کووید-19، بیست‌ونه هزار و چهارصد و بیست و هفت(29427) نفر جان خود را از دست داده اند، این تعداد بیشتر از ایتالیا و کمتر از ایالات متحده است. رقم رسمی شامل 693 مرگ جدید در جدیدترین دوره 24 ساعته، تا 5 بعد از ظهر است.

آمار انگلیس فراتر از ایتالیا و اسپانیا

ایتالیا روز سه شنبه تعداد مرگ و میر خود را  با تعداد بیست‌ونه هزار و سیصد و پانزده29،315 نفر، مورد تجدید نظر قرار داد. براساس آمار و ارقام جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز، آمار رسمی مرگ و میر در ایالات متحده در حال حاضر بیش از 70،000 نفر است. مقایسه‌های بین المللی بی عیب و نقص نیستند زیرا کشورها مرگ و میرها را به روش های مختلف و با درجات مختلفی از دقت در نظر می گیرند. پیش‌بینی می‌شود جانسون گام های بعدی این کشور را اعلام کند، با گزارش های گسترده این هفته در رسانه های انگلستان درباره چگونگی کم کردن سخت‌گیری‌های قرطینه و فاصله‌ی اجتماعی صحبت کند.
دولت انگلستان از هفته گذشته مواردی از مرگ و میری که در خارج از بیمارستان‌ها رخ می‌دهد را نیز در آمارها ذکر می‌کند. پیش از این، آمار و ارقام گسترده انگلستان فقط مربوط به مرگ و میر در بیمارستان بود.
دولت جانسون به دلیل عدم آزمایش و عدم ارائه مقادیر کافی تجهیزات محافظ شخصی (PPE) برای کارگران مورد انتقاد قرار گرفته است.
این دولت ادعا كرد كه تا پایان ماه آوریل به هدف خود یعنی انجام 100000 تست در روز برسد، اما فقط به مدت دو روز و با كمك هزاران تست كه به خانوارها ارسال شده انجام شد اما نهایتا به میزان مورد نظر نرسید. تعداد آزمایشاتی که روزانه انجام می شد متعاقبا روز دوشنبه به 84000 نفر و روز قبلش به 85،000 کاهش یافته است.
مترجم: معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha