کد خبر: تصمیم-هیات-رئیسه-درخصوص-نحوه-بررسی-اعت
۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه 18 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران درخصوص عدم موافقت نمایندگان مجلس با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت گفت: تصمیم هیات رئیسه درخصوص رأی به اعتبارنامه آقای تاجگردون عاقلانه و مدبرانه بود و با این تصمیم از التهابات احتمالی جلوگیری شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه طبق ماده 32 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، تصریح نشده بود در مواردی که کمیسیون تحقیق اعتبارنامه فرد را تایید کرده، منتخب اجازه صحبت داشته باشد، ادامه داد: برای رعایت انصاف در حد اعلی هیات رئیسه مجلس فرصت کافی را در اختیار آقای تاجگردون قرار داد تا مطالب خود را بیان کند.

وی با بیان اینکه آقای زاکانی به نمایندگی از معترضین به اعتبارنامه آقای تاجگردون به مدت 15 دقیقه صحبت کرد، ادامه داد: آقای تاجگردون 30 دقیقه برای بیان مطالب خود فرصت داشت که 15 دقیقه از زمان خود را در اختیار آقای پزشکیان قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در ابتدای جلسه علنی رأی گیری صورت گرفت و آقای تاجگردون موفق به کسب رأی مثبت نمایندگان نشد، ادامه داد: گزارش کمیسیون تحقیق تایید اعتبارنامه آقای تاجگردون بود که به رأی گذاشته شد. در این موارد آرای ممتنع نیز مخالف محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha