کد خبر: تزریق-اعتبار-۵۰۰-میلیارد-تومانی-در-دو-م
۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند اجرای قطعات مختلف راه آهن اردبیل - میانه به همراه خطیبی ، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاههای وزارت راه و شهرسازی و قلندری معاون عمرانی استانداری افزود: تلاش شده با تزریق اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی در اواخر سال گذشته از محل بانک ملی و منابع عمومی دولت و همچنین با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که تزریق می شود، روند ریل گذاری و اجرا بیش از پیش تسریع شود.

وی بیان کرد: با تزریق به موقع اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی در اواخر سال گذشته، هم اکنون پیمانکاران تمام قطعات راه آهن از اولین روز بعد از تعطیلات نوروز مستقر و کار اجرا را شروی کرده اند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در جریان بازدید از تمام قطعات راه آهن اردبیل - میانه صورت جلسه کاری با همه پیمانکاران امضا شد تا بتوانیم با تسریع در روند اجرا زیرسازی را تا ۲۰ خرداد به پایان برسانیم.

بهنام جو تصریح کرد: تمامی قطعات راه آهن در حال اجرا بوده و تا ۲۰ خرداد ماه زیرسازی را انجام می دهند.

وی گفت: در سه قطعه از قطعات راه آهن به دلیل جایگزین شدن پیمانکار جدید و همچنین سختی کار در منطقه زیرسازی تا مرداد ماه انجام می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به انجام ریل گذاری ۵۲ کیلومتر از مسیر راه آهن،اظهار کرد: با توجه به عدم ورود ریل از خارج از کشور ، ریل از تولید داخلی به پروژه های راه آهن خریداری می شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام گرفته سهمیه استان برای اختصاص ریل افزایش می یابد.

بهنام جو به بازدید از ایستگاه های در حال اجرای راه آهن اشاره کرد و افزود: اجرای ایستگاه اصلی راه آهن اردبیل با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی تا خرداد ماه به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: سه ایستگاه دیگر به غیر از ایستگاه اصلی راه آهن اردبیل در حال اجرا بوده که

یک ایستگاه تا خرداد ماه و دو ایستگاه دیگر تا مرداد ماه تکمیل می شود.

در جریان بازدید یک روزه استاندار اردبیل به همراه خطیبی ، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاههای وزارت راه و شهرسازی از قطعات مختلف راه آهن اردبیل - میانه بازدید و نیازمندی های پیمانکاران برای تسریع در اجرای پروژه احصا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha