کد خبر: ترغیب-غیرحضوری-مردم-به-ورزش-در-ایام-کرو
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸
ترغیب غیرحضوری مردم به ورزش در ایام کرونایی ضروری است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل  تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونایی برخی از مردم دچار مشکلات اضافه وزن شده اند که در دراز مدت بروز بیماری های زمینه ای را به دنبال دارد.

وی افزود: در این راستا باید برنامه ریزی برای معرفی حرکات ورزشی ساده در منزل از طریق کانال های مختلف اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما و فضای مجازی انجام شود.

استاندار اردبیل همچنین توجه به تحرک دانش آموزان را نیز یادآور شد و اظهار کرد: لازم است کلیپ های ورزشی کوتاه از طریق شبکه شاد در رنگ ورزش به دانش آموزان پخش شده و از این طریق دانش اموزان به ورزش ترغیب شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه از افتتاح هفت پروژه ورزشی در سال گذشته خبر داد و گفت: در ابتدای سالجاری نیز اجرای برنامه های حمایتی از هیات ورزشی آغاز شده و حدود ۳۰ درصد از مبالغ حمایتی به حساب هیات های ورزشی واریز شده است.

سجاد انوشیروانی به خرید تجهیزات ورزشی به ارزش دو میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: همچنین تمام بدهی های حوزه ورزش استان در سال گذشته پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha