کد خبر: تردد-در-جاده-های-کوهستانی-اردبیل-فقط-با
۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سیدمحمد صفوی" اظهار داشت: به دنبال تغيير شرايط جوي و كاهش چشمگير دماي هوا و بارش برف، سطح جاده های استان اردبیل خیس، برفی و لغزنده بوده و مشكلاتي در تردد وسایل نقليه به وجود آورده است.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون تمامي جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان اردبيل باز و تردد در جریان است، افزود: تردد از جاده های کوهستانی و گردنه ها با لحاظ وجود کولاک، محدودیت دید و پوشیده بودن سطح جاده ها با برف فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

رئيس پليس راه استان اردبیل بر همراه داشتن تجهيزات ايمني زمستاني به ويژه زنجير چرخ و اطمينان از سالم بودن سيستم گرمايشي و برف پاكن خودرو تاکید کرد و گفت: با توجه به خيس، برفی و لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان، رانندگان با احتياط و سرعت مطمئنه حركت، از ترمزهای ناگهانی اجتناب، فاصله طولي مناسب و ايمن با وسيله نقليه جلويي را حفظ و پايبند به اصول رانندگي ايمن باشند.

سرهنگ صفوی با تأكيد بر اينكه رانندگان و مسافران از سفرهاي غيرضروري اجتناب كنند؛ خاطر نشان کرد: رانندگان به توصيه هاي ترافيكي پليس توجه ويژه داشته و مشاركت با پليس و قانونمندي را اصل مهم در پيشگيري از حوادث رانندگي تلقي كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha