کد خبر: ترامپ-کروناویروس-بدون-واکسن-از-بین-خوا
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
ترامپ: کروناویروس بدون واکسن از بین خواهد رفت
به گزارش گروه بهداشت درمان طبنا (خبرگزاری سلامت) به نقل از Yahoo، دونالد ترامپ روز جمعه با متخصصان بهداشت روبرو شد و به خبرنگاران گفت كه كروناویروس بدون واكسن از بین خواهد رفت. ترامپ در کاخ سفید گفت این ویروس بدون واکسن از بین می رود، به زودی از بین می رود و ما دیگر قصد دیدن دوباره آن را نداریم، امیدوارم که پس از یک دوره زمانی از بین برود.
همین چند روز پیش دولت ترامپ عملیات Warp Speed را آغاز کرد، پروژه ای برای تسریع در تولید واکسن برای کروناویروس، که از روز جمعه حداقل 1.2 میلیون آمریکایی را آلوده کرده و بیش از (76000) نفر را کشته است.

ترامپ: ویروس خود به خود از بین خواهد رفت

ترامپ: کروناویروس بدون واکسن از بین خواهد رفت
دکتر آنتونی فاوسی، کارشناس برجسته بیماری‌های عفونی کارگروه کروناویروس، بارها و بارها هشدار داده است که هنوز یک واکسن تولید نشده است و حداقل از یک سال تا 18 ماه پس از عرضه در دسترس عموم قرار گرفت.
در مصاحبه هفته گذشته با فاکس نیوز، فاوسی گفت شیوع کروناویروس تا جایی که ما یک واکسن علمی سالم، ایمن و مؤثر نتوانیم نداشته باشیم، به زودی تمام نمی شود.
ترامپ در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شده تا وی باور داشته باشد که ویروس بدون واکسن از بین می‌رود، اظهار داشت که وی این اطلاعات را از متخصصان پزشکی دریافت کرده است.
ترامپ در پاسخ به این سؤال که چند بار با Fauci و دکتر Deborah Birx، که در گروه کروناویروس فعالیت داردند، ملاقات کرده است جواب داد: بسیار زیاد.
مترجم معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha