کد خبر: ترامپ-اگر-در-انتخابات-به-بایدن-ببازم،-ک
۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۵
ترامپ: اگر در انتخابات به بایدن ببازم، کشور را ترک خواهم کرد!
ترامپ به شوخی می گوید اگر در انتخابات 3 نوامبر به جو بایدن باخت ، ممکن است کشور را ترک کند به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از USA Today، رئیس جمهور دونالد ترامپ روز جمعه پیشنهاد داد که در صورت شکست در برابر جو بایدن دموکرات، ممکن است اقدام شدیدی انجام دهد. وی گفت حتی ممکن است کشور را ترک کند. ترامپ در یک مناظره انتخاباتی فرودگاهی در ماکون، جورجیا به حامیان خود گفت: مقابله در برابر بدترین نامزد تاریخ سیاست‌های ریاست جمهوری من را تحت فشار قرار می‌دهد. آیا می‌توانید تصور کنید که ببازم؟ تمام زندگی‌ام قصد دارم چه کاری انجام دهم؟ من می‌خواهم بگویم که من به بدترین کاندیدای تاریخ سیاست باختم. ترامپ گفت که ممکن است بعد از باخت در انتخابات به بایدن احساس خوبی نداشته باشد. و به شوخی گفت: شاید مجبور باشم کشور را ترک کنم، نمی‌دانم.

گروه ضد ترامپ پروژه لینکلن و استفاده از کلمات خود ترامپ!

این اظهار نظر به تلافی سریع پروژه لینکلن منجر شد، یک گروه ضد ترامپ  تشکیل شده از جمهوری خواهان فعلی و سابق که برای انتخاب بایدن تلاش می‌کنند. ترامپ و ترک امریکا این گروه ویدیویی از اظهارات ترامپ را در توییتر خود منتشر کردند و تفسیر یک کلمه‌ای اضافه کردند: (Promise) قول می‌دهی؟
  • به این معنا که آیا قول می‌دهی در صورت باخت کشور را ترک کنی؟
بایدن در نظرسنجی‌های ملی و در بسیاری از ایالت‌های میدان نبرد برتری نسبت به ترامپ را حفظ کرده است. وب سایت RealClearPolitics در میانگین نظرسنجی‌های ملی خود 8.9 درصد امتیاز به دموکرات‌ها برتری می‌دهد. اظهارات روز جمعه ترامپ مبنی بر اینکه ممکن است کشور را ترک کند، اولین باری نیست که وی در مورد اینکه در صورت شکست در 3 نوامبر به بایدن چه اتفاقی می‌افتد، هشدار می‌دهد. او ماه گذشته به گروهی از طرفداران خود در فایتویل، کارولینای شمالی طعنه زد که در صورت پیروزی بایدن دیگر او را نمی‌بینند. وی گفت: من نمی‌دانم چه کاری انجام می‌دهم، دیگر هرگز با شما صحبت نخواهم کرد. ستاد انتخاباتی بایدن ویدئویی از این اظهارات را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و از خود نامزد حزب دموکرات یک خط برچسب افزود: من جو بایدن هستم و این پیام را تأیید می‌کنم.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha