کد خبر: ترافیک-پرحجم-در-مسیرهای-منتهی-به-مشهد
۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷

به گزارش طبنا (خبرگزاری سلامت) سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس در آزادراه قزوین- کرج- نیمه سنگین و برخی مواقع سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: هم اینک در اغلب محورهای استان تهران، البرز، زنجان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و گیلان بارش باران جریان دارد؛ همچنین در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل،  همدان، لرستان و کرمان نیز باران می‌بارد.

وی به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران تا پایان هفته و لغزنده بودن جاده‌ها  اشاره و بیان داشت: با توجه به اینکه بارش باران ادامه دارد و احتمالا هفته آینده نیز استان‌های نیمه شمالی نیز بارش باران را خواهند داشت به رانندگان توصیه می‌کنیم که برای رانندگی در معابر لغزنده و دارای مه‌گرفتگی حتما با چراغ روشن رانندگی کرده و ضمن کاهش سرعت، فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در ارتفاعات مازندران،‌همدان، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به خراسان رضوی اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای سمنان- مشهد ، بیرجند- مشهد و گرگان- مشهد پرحجم و روان است.

سرهنگ رحمانی به تمهیدات پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زوار بارگاه ملکوتی علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) اشاره و اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محور قدیم مشهد- ملک‌آباد ممنوع است چرا که این محور برای تردد زوار پیاده  پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تا پایان هفته تردد انواع کامیون و کامیونت در کلیه محورهای استان خراسان رضوی به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha