کد خبر: ترازو-هوشمندی-که-به-کم-کردن-وزن-شما-کمک
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
ترازو هوشمندی که به کم کردن وزن شما کمک می‌کند
به گزارش گروه تکنولوژی طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از Withings، با استفاده از این ترازو، وزن شما در برنامه‌ی Health Mate به صورت خودکار، از طریق Wi-Fi یا همگام سازی بلوتوث ذخیره می‌شود. با استفاده از تاریخچه‌ی موجود بیست‌وچهار ساعته می‌توانید عواملی که بر وزن شما تأثیرگذار هستند را تشخیص و رفتار‌های مثبت را تقویت کنید، بنابرین می‌توانید بر اهداف خود متمرکز شوید. با مقیاسی آشنا شوید که به شما همانند یک مربی مشورت می دهد، به شما پاداش داده و تمام داده ها را بطور خودکار ضبط می کند. و با استفاده از ابزارهایی مانند صفحه نمایش روند و ردیابی تغذیه، می توانید اهدافی را تعیین کنید و سپس به آنها برسید.

ردیابی تغذیه: دانایی، قدرتمندی‌است

ترازو هوشمندی که به کم کردن وزن شما کمک می‌کند چه چیزی باعث بالا رفتن یا پایین آمدن وزن شما می شود؟ Health Mate به شما چشم انداز می دهد. کاربرانی که هدفی را تعیین کرده، تغذیه را ردیابی می کنند و در مقیاس مشخص پیاده‌روی می‌کنند، بطور مرتب 4 برابر وزن خود را از دست می دهند.

عواملی که این ترازوی هوشمند را متمایز می‌سازند

ترازو هوشمندی که به کم کردن وزن شما کمک می‌کند 1.خانم‌های باردار می‌توانند در طول زمان بارداری با ردیاب بارداریِ این ترازو، راهنمایی‌های سلامتی، مشورت‌های یک پزشک زنان و زایمان که از قبل در برنامه ذخیره شده است و همینطور وزن خود را ردیابی کنند. 2.این ترازو تا 18 ماه با باتری‌های استانداردی که همراه با وزنه می‌آیند کار می‌کند، بنابرین جای نگرانی برای کم‌بود باتری نیست. 3.مطلع کردن شما از آب و هوای روزانه نیز از دیگر امکانات این ترازو هوشمند است. تعداد قدم‌هایی که شما در روز قبلی برداشته‌اید نیز در صورت استفاده از اپلیکیشن این وزنه یا اپلیکیشن‌های سلامت خود گوشی هوشمند نیز نمایش داده خواهند شد. 4.تا هشت نفر می‌توانند از این ترازو به‌صورت شخصی‌سازی شده استفاده کنند و اطلاعات شخصی خود را جداگانه ذخیره و ردیابی کنند. 5.با داشتن حالت کودک، خانواده‌ها می‌توانند میزان رشد نوزاد و کودک خود را تنها با بغل کردن آن‌ها و روی ترازو ایستادن متوجه شوند. 6. این ترازو تنها وزن شما را اندازه‌گیری نمی‌کند، بلکه میزان چربی بدن شما،میزان تراکم استخوان‌ها و ماهیچه‌ها، مقدار آب بدن و جدول تغییرات وزن شما را نیز نمایش می‌دهد. مترجم : معین حبیبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha