کد خبر: تداوم-نظارت-بر-اجرای-مقررات-بهداشتی-در
۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رییس شبکه شهرستان  مُهر گفت: بازرسان بهداشت مدارس و محیط، کاردان های بهداشتی و بهورزان این شهرستان با هدف پیشگیری از ابتلای دانش آموزان و کارکنان مدارس به کووید ۱۹، پیش از بازگشایی مدارس در چند نشست هم اندیشی لزوم اجرای مقررات بهداشتی را یادآور شدند.

«سید حسن خلیلی» افزود: در روز نخست بازگشایی مدارس، ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر در سطح گسترده ای، اجرای مقررات بهداشتی در مدارس را بر اساس دستورالعمل های مربوطه ارزیابی کردند و نواقص فنی و بهداشتی را متذکر شدند.

او اضافه کرد: روند اجرای مقررات بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در بعضی از مدارس شهرستان مُهر مطلوب ارزیابی شده ولی سطح اصول و معیار های بهداشتی در تعدادی از مدارس با سطح استاندارد فاصله دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر در ادامه خاطرنشان کرد: با اعلام نتایج بازدید ها به مدیران آموزش و پرورش مهر و گله دار و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انطباق یا عدم انطباق ها در سامانه مربوط به سنجش سطح بهداشتی مدارس ثبت می شود و انجام این بازدیدها در فواصل زمانی منظم تداوم دارد.

کدخبرنگار:41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha