کد خبر: تدابیر-اداره-کل-سلامت-شهرداری-و-شورایا
۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
تدابیر اداره کل سلامت شهرداری و شورایاری‌ها در خصوص ویروس کرونا

شهربانو امانی رییس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) با اشاره به وضعیت کارکنان شهرداری تهران در روزهای کرونایی گفت: بیش از 60 هزار نیروی انسانی در سازمانها و شرکت‌های شهرداری تهران مشغول به کار هستند به همین دلیل نگرانی‌های زیادی در خصوص فعالیت آنها در روزهای کرونایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراقبت از نیروی انسانی در 22 منطقه شهرداری تهران بسیار مهم است، افزود: در 352 محله تهران تمهیدات لازم برای عبور از این بحران اندیشه شده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه اداره کل سلامت شهرداری تهران همچنان بدنبال تشویق و ترغیب کردن شهروندان برای ماندن در خانه است، اظهار داشت: اداره کل سلامت با همکاری سراهای محلات و شورایاری‌ها تدابیری برای تشویق و آگاهی راسانی به مردم در نظر گرفته است.

امانی با تاکید بر اینکه همگی باید با همکاری یکدیگر برای نجات زمین تلاش کنیم، گفت: نسل بشر در قرن 20 و 21 تخریب محیط زیست را در دستور کار خود قرار داد به همین دلیل امروز شاهد چنین اتفاق دردناکی روی کره زمین هستیم.

وی ادامه داد: اگر همکاری و هم زیستی مسالمت آمیز با محیط زیست نداشته باشیم نمی توانیم روی کره خاکی به خوبی زندگی کنیم چراکه طبیعت راه سخت و تلخی برای باز پس گیری حق خود در پیش گرفته است.

به گفته عضو شورای شهر تهران کرونا ویروس بدون نیاز به ویزا و پاسپورت همه کشورهای غنی و فقیر را در بر گرفته است به همین دلیل باید در راستای حفظ جان انسان‌ها تلاش های زیادی صورت گیرد.

امانی تاکید کرد: امیدوارم با ماندن در خانه و حفظ آرامش روانی بتوانیم زنجیره انتقال کرونا ویروس را قطع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha