کد خبر: تجهیز-و-تکمیل-مراکز-فیزیوتراپی-هلال-اح
۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱
تجهیز و تکمیل مراکز فیزیوتراپی هلال احمر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛  دکتر مرادیان در بازدید از مرکز طب تسکینی و پیشگیری از سرطان بندرترکمن گفت: این مرکز یکی از بهترین و بزرگ ترین مراکز در حوزه بیماری سرطان در منطقه و استان است. جلوه زیبای ایجاد و ساخت این مرکز، همت بلند و ستودنی خیرین داوطلب و نیک اندیش شهرستان و منطقه در ایجاد این مرکز است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر افزود: به عنوان یک مقام مسئول در امر درمان و سلامت جامعه در خانواده فهیم و داوطلبی جمعیت هلال احمر، بر دستان پاک و سخاوتمند خیرین که در ساخت این مرکز سعی مهرورزانه نمودند، با تواضع تمام بوسه خواهم زد. تمام تلاش و همت خود‌ را برای تجهیز و تکمیل نهایی این مرکز دوشادوش خیرین فهیم به کار خواهیم بست تا به نتایج حقیقی و از پیش تعیین شده برای این مرکز دست پیدا کنیم.

در ادامه دکتر مرادیان در بازدید مرکز از فیزیوتراپی شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: حوزه توانبخشی یکی از وظایف و مأموریت های جمعیت هلال احمر در حوزه درمان و سلامت است. مرکز فیزیوتراپی شهرستان بندرترکمن آنگونه که به چشم می آید، مرکز قابل تحسینی در حوزه توانبخشی است و با گسترش در حوزه تجهیزات می تواند در راستای ارائه خدمات رضایتمندی شایسته برای مراجعه کنندگان فراهم نماید.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه توانبخشی و تجهیز مراکز فیزیوتراپی این قول را خواهیم داد تا در حد توان در تجهیز و تکمیل نهایی مراکز، انجام وظیفه نماییم.

 در ادامه بازدید ها معاون بهداشت، درمان و توانبخشی در جمع خیرین داوطلب بندرترکمن در فرمانداری این شهرستان حضور یافت.

وی در این جلسه گفت: خداوند در قرآن به زیبایی میفرماید: هنر آنجاست از آنجایی که تمایل و‌ دوست دارید وقف و هبه کنید و گره از مشکلات باز کنید.

دکتر مرادیان ادامه داد: سراپا به خیرین داوطلب و نیک اندیش و دلسوز این خطه و دیار احترام و تعظیم می کنم، در این خیرین هیچ تکبر و خودستایی نمی بینیم و این نشان از ایمان قلبی خیرین شریف این منطقه به موضوعاتی چون انفاق و کمک به محرومان دارد که مراتب زیبای عبودیت پس از ایمان است.

وی بیان کرد: باعث افتخار بنده است که خیرین داوطلب برای کمک به سلامت مردم  در حوزه سرطان، همواره دغدغه های نیک دارند و ذره ای به دنبال نام آورشدن نام خویش نیستند و این نگاه محبت آمیز و دغدغه مند خیرین محجوب منطقه به تمام مردم استان، ستودنی است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این اطمینان را به تمام خوبان جمع خواهم داد تمام تلاش و همت را در کنار نیت پاک شما خیرین، به کار خواهم بست که این مرکز به یکی از مراکز برتر و نمونه در حوزه بیماری های سرطانی به مردم شریف باشد.

بنابراین گزارش معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در ادامه از  مرکز فیزیوتراپی، مرکز امداد دارویی داروخانه درمانگاه پیامبر اعظم(ص) جمعیت هلال احمر در گرگان و مرکز ستاد اداری تجاری جمعیت هلال احمر استان بازدید کرد و در جلسه شورای مدیران هلال احمر استان حضور پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha