کد خبر: تجهیز-مرکز-مدیریت-بحران-سازمان-بهشت-زه
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
تجهیز مرکز مدیریت بحران سازمان بهشت زهرا(س)

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) و بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان این سازمان در ایام کرونا، از تجهیز مرکز مدیریت بحران سازمان بهشت زهرا(س) خبر داد و افزود: این مرکز به عنوان یک مرکز پشتیبان مدیریت بحران شهر تهران به مرکز فرماندهی عملیات اضطراری، مانیتورینگ پیشرفته و تجیهزات امداد و نجات مجهز خواهد شد.

کرمی محمدی در دیدار با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه یکی از مصادیق وقوع بحران بروز تلفات است و تلفات ناشی از بحران ها از جمله زلزله، سیل و ... از دغدغه های اصلی مدیریت بحران است، افزود: بدون شک سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا حماسه آفرید که نشان دهنده برخورداری از یک مدیریت عالی است. از این رو خدمت شما و کارکنان این مجموعه تبریک می گویم و ان‌شاءالله از اجر و پاداش خدای متعال بهره مند باشید.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: تجربه سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا تجربه ای بسیار مفید و یک تجربه جهانی است و می توان آن را در هفتمین مجمع جهانی کاهش خطرپذیری بلایا (UNISDR) که به زودی برگزار خواهد شد، ارئه کرد تا سایر کشورها از این تجربیات استفاده نمایند.

در این دیدار همچنین سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده افزود: بحران کرونا در طول تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا(س) بی سابقه بوده است و کارکنان این سازمان ۱۴ ماه سخت را پشت سرگذاشته اند و همچنان نیز با قدرت به کار خود ادامه می دهند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران عنوان کرد: از حدود ۶8 هزار متوفی کرونایی در کشور عملیات تطهیر حدود ۲۷ هزار و 500  متوفی در بهشت زهرا ( س) انجام شده است. یعنی 40 درصد از کل متوفی کرونایی در تهران و 60 درصد دیگر آن در 30 استان کشور به خاک سپرده شده اند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی براساس آمار وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) به بالاترین میزان رعایت شده است، افزود: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در ۱۴ ماه گذشته ۹ بار غربالگری کرونا شده اند و تاکنون 191 نفر از کارکنان این سازمان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که تمامی آنان بهبود یافته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha