کد خبر: تاکید-رییس-مجلس-بر-رفع-نیازهای-زلزله-زد
۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹

به گزارش گروه طبنا (خبرگزاری سلامت) علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، جمعه، هفدهم آبان ماه با صدور پیامی، ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، جان باختن ۵ تن از هموطنامان را در این حادثه تسلیت گفته، خواستار امدادرسانی فوری دستگاه های مسئول با استفاده از همه امکانات، درمان مصدومان، اسکان اضطراری و رفع نیازهای آسیب دیدگان از این حادثه شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زمین‌لرزه در استان آذربایجان شرقی که باعث جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز  و یا  آسیب دیدن اماکن مسکونی آنان شد، موجب تاسف گردید.

مردم شریف ایران همواره با همت بلند و روحیه صبر  خود این گونه حوادث غیرمترقبه را پشت سر گذاشته و به کمک هموطنان آسیب‌دیده شتافته ، یار و مددرسان آنان بوده‌اند.

لازم‌ است نهادها و سازمان‌های مسئول در امر امداد و نجات در اسرع وقت و با بهره‌گیری از همه امکانات موجود به یاری آسیب دیدگان از زلزله ، رفع نیازها و اسکان اضطراری آنان و  درمان مصدومان و مجروحان بپردازند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند متعال برای مصدومان و مجروحان  سلامتی  و شفای عاجل و برای جان باختگان رحمت و مغفرت  مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha