کد خبر: تاکید-رییس-قوه-قضاییه-بر-استفاده-بیش-از
۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، جلسه شورای قضایی استان آذربایجان غربی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و تعدادی از معاونان و‌ روسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضا برگزار شد.

آیت الله رئیسی طی سخنانی در این جلسه بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت قانونی پایش زندانیان تاکید کرد و گفت: زندان جای قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین مسلح و کسانی است که با اقدامات خود امنیت جامعه را مختل می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه همچنین رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی را مامور کرد تا به صورت ویژه رسیدگی به تقاضاهای مردم این استان که در جریان سفر مطرح شدند را در دستور کار خود قرار دهد.

«غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه از جمع آوری ۴ هزار و ۵۰۰ نامه مردمی در جریان سفر آذربایجان غربی خبر داد و گفت: معاونان دستگاه قضا نیز ۴۰۰ ملاقات مردمی چهره به چهره در طول این سفر انجام دادند.

«محمد صاحبکار» معاون راهبردی قوه قضاییه نیز در این جلسه نتیجه گزارش هیئت قضایی ۲۷ نفره اعزامی به استان آذربایجان غربی و نقاط قوت و ضعف عملکرد دادگستری این استان را قرائت کرده و راهکارهایی  را در راستای بهبود عملکرد دادگستری آذربایجان غربی ارائه داد.

«علی اکبر گروسی» رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و روسای سازمان های تابعه دستگاه قضا در این استان نیز به بیان مسائل واحدهای قضایی آذربایجان غربی پرداختند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تعدادی قاضی به واحدهای قضایی شهرستان‌های آذربایجان غربی اضافه و اعتباراتی برای افزایش استفاده از دادرسی الکترونیکی در نظر گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha