کد خبر: تاکید-بر-همکاری-مشترک-خانه-مطبوعات-و-شو
۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۳
تاکید بر همکاری مشترک خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان رضوی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در ششمین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که به مناسب هفته مهارت آموزی در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اظهار کرد: شکل گیری هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی نوید دهنده اتفاقی خوب و آینده روشنی در این حوزه است.

حسن گوهرپور افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در کنار هم می توانند بسیار موثر باشند و منشاء تصمیم گیری های خوبی واقع شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری هایی که توسط خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در حال انجام است، اقدامات خوبی برای اعضای این خانه به انجام رسد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، خواستار همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه هایی به منظور گرامیداشت این روز شد.

تاکید بر حفظ شان خبرنگاران در تقدیر دستگاه های اجرایی

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی نیز در این نشست در سخنانی با اشاره به در پیش بودن روز  خبرنگار، بر حفظ کرامت و شان خبرنگاران به ویژه در برنامه های تقدیری که به این مناسبت از سوی دستگاه های اجرایی برگزار می شود، تاکید کرد.

مجتبی محمودی همچنین با اشاره به فرصت فراهم شده خدمت در خانه مطبوعات، گزارشی از وضع اطلاع رسانی و رسانه ها و خبرنگاران در استان ارائه کرد و به انتظارات متقابل رسانه ها و روابط عمومی ها پرداخت.

وی در ادامه پیشنهاد واگذاری برخی تسهیلات و سهمیه های رفاهی سازمان ها و ادارات و نهادها که در اختیار کارمندان هر مجموعه قرار دارد به اصحاب رسانه برای تجلیل از خبرنگارانی که در امر خطیر اطلاع رسانی در خط مقدم خدمت قرار دارند و از کوچکترین امکانات رفاهی و معیشتی محروم هستند، ارائه کرد.

در بخشی از این نشست همچنین افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به ارائه گزارشی کامل از خدمات و آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای پرداخت و گفت: هیچ فردی در استان وجود ندارد که درخواست آموزشی داشته باشد و ما به نیاز او پاسخگو نباشیم.

در این نشست همچنین رئوف ذباح سخنگوی هیأت رییسه، مجید بخت آزما، سعید بلوچی و جمال الدین عبدالهی دیگر اعضای هیئت رئیسه و همچنین علی مخلصی مدیر روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای به عنوان میزبان، به موضوع روز خبرنگار امسال اشاره کردند و درخواست هم افزایی بیشتر در برگزاری باشکوه تر گرامیداشت این روز با توجه به محدودیت های کرونایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha