کد خبر: تامین-تسهیلات-کم‌‌‌بهره-و-بلاعوض-۱۰۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عزیزالله مهدیان، معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات آن بنیاد را در خصوص ساماندهی بافت حاشیه ای و سکونتگاه های غیررسمی زاهدان، اعلام کرد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در خصوص ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، آماده سازی، و احداث معابر در قالب ۱۲ پروژه تعریف شد و در حال انجام است.

مهدیان بخشی از مشکلات زاهدان را مشکلات حاشیه نشینی در بافت شهری برشمرد و با اعلام آنکه ساماندهی آن مناطق نیز آغاز شده است، توضیح داد: برای ۱۰ هزار واحد، تسهیلات و بلاعوض تامین شده است.

وی مشکلات کنونی را در اجرای طرح ساماندهی زاهدان، صدور پروانه و عدم استقبال از اجرای طرح و مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر، تسهیلاتی که در این بافت ها به هر واحد تعلق می گیرد شامل ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض است.

معاون بنیاد مسکن، گفت: کارهای عمرانی، دفع آب های سطحی، اجرای کانال، دفع آب فاضلاب، جدول و آسفالت در حال انجام است. تلاش می شود تا طی دو ماه آینده تمامی فعالیت های عمرانی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha