کد خبر: تامین-امنیت-و-آسایش-شهروندان-ماموریت-ذ
۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
تامین امنیت و آسایش شهروندان ماموریت ذاتی پلیس است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوراله خادم افزود: وظیفه ذاتی پلیس تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی شهروندان است و برای ایجاد و تامین نظم فرقی نمی کند که در پلیس راهور ، آگاهی و یا پیشگیری در حال خدمت باشیم.

وی با بیان اینکه در ساختار داخلی پلیس وظایف ها تقسیم بندی شده است و هر یک از پلیس های تخصصی در اولویت اول موظف به انجام ماموریت در حوزه کاری اش است، تصریح کرد: این رفتار پلیس صد درصدی نبوده و درصورت مشاهده هر نوع تخلف و ناهنجاری که خلاف عرف و قانون باشد اجازه مداخله و بررسی موضوع را دارد.

رئیس پلیس راه پایتخت تاکید کرد: ماموران پلیس راه نیز از این امر مستثنی نبوده و علاوه بر ماموریت های ترافیکی و روان سازی بزرگراه ها و جاده ها مکلف هستند در صورت مشاهده و کشف جرم، موضوع را بررسی و با افراد متخلف برخورد قانونی داشته باشند.

سرهنگ خادم در ادامه به دستگیری 10 سارق خودرو و لوازم داخلی آن از ابتدای سال جاری تا کنون توسط ماموران پلیس راه اشاره و خاطرنشان کرد : در آخرین دستگیری ماموران مستقر در جاده قدیم جاجرود در کنترل معابر به راننده یک دستگاه پراید مشکوک شدند که در استعلام گرفته شده مشخص شد، خودرو پراید سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت است.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ به دستگیری سارق خودرو ، کشف تعدادی لوازم داخلی آن و تحویل متهم به کلانتری 146 حکیمیه اشاره و بیان کرد : همکارانم در پلیس راه در راستای عملیاتی کردن تدابیر فرماندهی در صدد تامین امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و قانون شکنان به ویژه سالم سازی جاده جاجرود هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha