کد خبر: تاریخ-دربی-پایتخت-فردا-مشخص-می‌شود
۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر تایید کرد برنامه مسابقات معوقه لیگ برتر خلیج فارس از جمله شهرآورد تهران آماده شده و فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با اشاره به تصمیم مدیرعامل باشگاه ماشین سازی نسبت به ممانعت از ورود صدا و سیما برای پخش دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: در هر صورت با گزارشی که ناظر بازی ارائه خواهد داد، حتما موضوع را به ارکان قضایی ارجاع می دهیم زیرا تخلف کوچکی نیست.

سهیل مهدی درباره ممانعت باشگاه ماشین سازی از ورود دوربین‌های صدا و سیما برای پخش زنده بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روز گذشته به صورت شفاهی به من اعلام کرد که باتوجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است، تشخیص دادیم صدا و سیما حضور پیدا نکند. وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: طبق قوانین بین المللی نیز ۲۴ ساعت از قبل از مسابقه، استادیوم میزبان در اختیاز سازمان برگزارکننده بازی است که در این زمینه نیز تذکرات لازم را به باشگاه ماشین سازی دادیم و گفتیم این تصمیم شما تخلف محض خواهد بود و اگر این کار انجام شود، موضوع به ارکان قضایی ارجاع داده می شود. سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: به هر حال از طریق قوانین بین المللی هیچ مقامی جز سازمان برگزار کننده مسابقه، اجازه دخل و تصرف ندارد. البته پس از تذکر به باشگاه ماشین سازی، قول داده شد که همکاری کنند اما متاسفانه ۳۰ دقیقه قبل از آغاز بازی امروز، مجدد اعلام شد که مدیریت مجموعه بنیان دیزل به دوربین های صدا و سیما اجازه ورود نداده است و تصویربرداران هم ناراحت شدند و رفتند. وی با بیان این که در ایامی که کرونا است و هوادار نمی تواند وارد ورزشگاه شود دیگر نمی شود که از طریق تلویزیون هم بازی ها را نبینند، گفت: حتی روز گذشته با ممانعتی که باشگاه ماشین سازی به عمل آورد، گفتیم اگر این اقدام انجام شود، بازی به ورزشگاه یادگار امام منتقل می شود و حتی تمهیدات لازم را هم در نظر گرفته بودیم اما پس از این که قول داده شد که بازی پخش تلویزیونی داشته باشد، مقرر شد بازی در همان ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود. مهدی بیان کرد: قاعدتا وقتی یک ورزشگاه در اختیار مسئولان برگزار کننده قرار نگیرد، شرایط به سمتی می رود که میزبانی از این ورزشگاه سلب شود زیرا دیگر از این ورزشگاه برای بازی های آینده اطمینان نداریم. وقتی روی مسایل شخصی تصمیم می گیرند ما نمی توانیم برای دیدارهای آینده تحمل کنیم و تصمیم های جدید گرفته خواهد شد. وی عنوان کرد: در هر صورت با گزارشی که ناظر بازی ارائه خواهد داد حتما موضوع را به ارکان قضایی ارجاع می دهیم زیرا تخلف کوچکی نیست. فدراسیون و کمیته اخلاق هم در این زمینه تصمیم گیری می کنند و به راحتی نباید از این مسائل گذشت. در حالی امروز نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه بنیان دیزل میهمان تیم ماشین سازی بود که در پی تصمیم باشگاه تبریزی عوامل صدا و سیما اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند که این موضوع نیز حواشی و اعتراض شدید باشگاه نفت را به دنبال داشت و در نهایت نیز پس از حواشی بسیار، نیمه دوم این بازی پخش تلویزیونی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha