کد خبر: بیمارستان-۳۲۰-تختخوابی-زاهدان-به-بهره
۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر سید محمد هاشمی شهری، در بازدید از بیمارستان در حال ساخت ۳۲۰ تختخوابی به همراه مسئولین استانی اظهار داشت:

برای استقرار بروز ترین تجهیزات و امکانات استاندارد پزشکی در بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان برنامه ریزی های مهمی صورت گرفته است  که البته این شایسته مردم عزیز ماست.

وی با بیان این مطلب که بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان  دارای ۳۲0 هزار متر مربع زیر بناست و در ۶ طبقه احداث شده خاطر نشان کرد: تا کنون بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان برای‌ ساخت این بیمارستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: اخیرا بیش از ۲۰ میلیارد تومان دیگر هم از منابع وزارت متبوع برای تکمیل این بیمارستان اخذ اعتبار شده و همکاران ما به دنبال طی کردن سریع روند های قانونی هستند تا بتوانند این اعتبار را در کوتاهترین زمان ممکن، به شکل بهینه و با حداکثر بهره وری برای تکمیل این سازه هزینه نمایند.

مهندس بیجار، معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان گفت:  پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان پیشرفت مطلوبی داشته و مصمم هستیم تا با مشارکت حوزه سلامت هر چه سریعتر این مجموعه بزرگ درمانی وارد چرخه خدمت گردد.

دکتر مهرداد عرب مدیر سازمان برنامه و بودجه استان نیز گفت: برای مشارکت در تکمیل پروژه بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان  تلاش خواهیم کرد تا  در کنار نظام سلامت در زمینه راه اندازی این مرکز درمانی نقش مهمی را ایفاء نماییم.

شایان ذکر است: در حاشیه این بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن متخصصیین، موتورخانه و سیستم تاسیسات بیمارستان و بخش های درمانی بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان بازدید بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha