کد خبر: بیمارستان-موقت-روانسر-طی-شش-ماه-راه-اند
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
بیمارستان موقت روانسر طی شش ماه راه اندازی می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از محل احداث بیمارستان موقت روانسر اظهار داشت: با توجه فرآیند زمانبر اتمام بیمارستان اصلی بر اساس پیشنهاد نماینده اورامانات و موافقت وزارت بهداشت مقرر شد این مکان جهت احداث بیمارستان موقت با کلیه تجهیزات لازم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.

ویافزود: راهانداری بیمارستان پشتیبان با پیگیریهای نماینده اورامانات امکان پذیر شده و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تجهیز در نظر گرفته شده است و وزارت بهداشت هم مساعدت ویژه در زمینه تأمین نیروی انسانی و تجهیزات خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طبق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمین را که متعلق به جهاد کشاورزی است تا هفته آینده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهیم داد.همچنین دانشگاه نیز متعهد شده است که از تاریخ دریافت اولین مرحله اعتبارات ظرف مدت ششماه پروژه را تحویل دهد.

مقام ارشد استان پیگیریهای رییس جهاد کشاورزی را نیز برای اخذ مجوزهای لازم و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست.

در این بازدید نماینده مردم اورامانات، امام جمعه روانسر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رییس سازمان جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و جمعی از مسوولین شهرستانی نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha