کد خبر: بیلی-مسئول-دفتر-امنیتی-کاخ-سفید-از-کرون
۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲
بیلی مسئول دفتر امنیتی کاخ سفید از کروناویروس بسیار بیمار است!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، گفته می‌شود که یکی از مقامات ارشد امنیتی کاخ سفید کری بیلی به شدت به دلیل کروناویروس بیمار است و چند روزی است که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است. بر اساس گزارش بلومبرگ، کری بیلی مسئول دفتر امنیتی کاخ سفید، اولین بار حتی قبل از رویداد گل رز در 26 سپتامبر هنگامی که دونالد ترامپ نامزد خود را در دادگاه عالی امی کنی بارت اعلام کرد، شروع به نشان دادن علائم کرد. کاخ سفید هنوز درمورد وضعیت بیلی یا هنگامی که برای اولین بار آزمایش Covid-19 مثبت داشت اظهار نظر عمومی نمی‌کند، اما چهار مقام ناشناس به بلومبرگ گفتند که او اکنون به شدت بیمار است.

بیلی تنها یکی از افرادی است که در کاخ سفید کروناویروس گرفته است!

رویداد گل رز در ماه گذشته به عنوان یک لحظه بالقوه اساسی که ممکن است ویروس به تعدادی از مقامات عالی رتبه دولت و ارتش گسترش یابد، برجسته شده است، در حال حاضر آزمایش مثبت بسیاری از پزشکان برای Covid-19 تأیید شده است. از جمله آن‌ها می توان به شخص رئیس جمهور ترامپ که آخر هفته در بیمارستان تحت درمان بود و ملانیا ترامپ بانوی اول اشاره کرد. بیش از دوازده مقام ارشد دیگر آزمایش مثبت داشته‌اند، از جمله می‌توان به مشاور ارشد کاخ سفید استفان میلر، کلیان کانوی مشاور سابق کاخ سفید، وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany و مشاور Hope Hicks اشاره کرد. بیلی یک کارمند فدرال شغلی، دفتر امنیتی کاخ سفید را اداره می‌کند و با سرویس مخفی ایالات متحده در زمینه اقدامات امنیتی برای محافظت از آقای ترامپ همکاری می‌کند. دفتر وی مدارک دسترسی به کاخ سفید را مدیریت می‌کند و در سال 2019، شاهد بحث و مجادله در مورد مجوزهای امنیتی بود که به دختر آقای ترامپ، ایوانکا ترامپ و داماد جارد کوشنر داده شده است.

حرکات ترامپ باعث افزایش این خطرات شده است!

اخبار مربوط به بیلی چند روز پس از بازگشت ترامپ از بیمارستان به کاخ سفید و ماسک زدن در بالکن طبقه اول می‌رسد. ترامپ حتی قبل از ترک بیمارستان، به دیدن طرفداران خود در خارج از مرکز پزشکی والتر رید رفت. پزشکان عصبانی به او گفتند وی کارکنان امنیتی خود و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهد. کری بیلی روز چهارشنبه، آقای ترامپ در یک پیام ویدئویی گفت که عفونت Covid-19 او یک نعمت است که توسط خدا تغییر قیافه یافته است، زیرا وی در مورد داروهای مورد استفاده برای درمان تجربه کسب کرده است. در حالی که کمتر از یک ماه به انتخابات آمریکا نمانده بود، آقای ترامپ یک روش درمانی تجربی را مطرح کرد که به گفته وی مانند یک درمان است و گفت که می‌خواهد هر آمریکایی همان درمان خود را داشته باشد.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha