کد خبر: به-سادگی-نمی-توان-از-سلحشوری-مدافعان-سل
۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰

 به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در مراسم رونمایی از تندیس فرشته مهر مدافعان سلامت و گرامی داشت ۱۱۰ شهید و ۳۰۰۰ جانباز راه سلامت، از تمبر یادبود مدافعان سلامت نیز رونمایی  شد.

در این مراسم امیر دریادار حبیب الله سیاری یاد و خاطره امام شهدا و شهدای عرصه بهداشت و درمان را گرامیداشت و اظهار کرد: مایه افتخار و بالندگی است که در جامعه ای زندگی می کنیم که افرادی ایثارگرانه سلامت خود را به سلامت آحاد مردم جامعه گره زده و با خلوص نیت بهترین خدمات را به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان این که بیش از ۴۰ سال است که از دوران جنگ و دفاع مقدس می گذرد گفت: خدمات جامعه پزشکی  به رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی نیز از یادها نمی رود.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری با اشاره به این که با شیوع اپیدمی کرونا کادر درمان در خط مقدم خدمات ارزشمندی ارائه دادند خاطرنشان کرد: این ایثارگری ها در حالی انجام شد که کادر درمان با بمبارانی از عملیات طراحی شده روانی نیز مواجه شد. زمانی که برخی معاندان ادعا می کردند کشور با کمبود تجهیزات و پرستار روبروست. وی افزود: دراین بزنگاه سخت تیم درمان ایثارگرانه نتایج ارزشمندی را درعرصه بهداشت و درمان به نمایش گذاشتند که به سادگی نمی توان ازاین سلحشوری ها عبور کرد.

وی روحیه ایثار و ولایت مداری را یکی از کلیدی ترین راههای مقابله با بحران ها دانست و از تلاش های کادر درمان و بهداشت در مقابله با ویروس کووید ۱۹ قدردانی کرد.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری در بخش دیگری با اشاره به این که نیروهای مسلح نیز از اولین روزهای شیوع اپیدمی کرونا با پیشرفته ترین تجهیزات خدمات ویژه ای ارائه دادند گفت: نیروهای مسلح در این بحران نیز توانستند با لطف خداوند بهترین خدمات را ارائه دهند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس حافظان سلامت کمک و یاور نیروهای مسلح بودند و امروز با افتخار اعلام می کنم که مدافعان سلامت در خط مقدم تلاش می کنند  و نیروهای مسلح به عنوان یارو یاور آنان خدمت ارائه می دهند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری تاکید کرد: نیروی مسلح تا ریشه کنی صددرصد کووید ۱۹ با تمام توان در خدمت مردم و جامعه پزشکی فعالیت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha