کد خبر: بهتاش-فریبا-استعفای-دسته‌جمعی-هیات-م
۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت، بهتاش فریبا در گفتگو با ایرنا، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان موفق باشد و باید در این راه همه کمک کنند و کاری کنند تا تیم در مسیر موفقیت، به دور از حاشیه باشد.

اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند، اتفاق خوبی نبود و باعث ایجاد حاشیه شد هر چند در این باره باید اطلاع رسانی شود و به طور کامل تمام اتفاقات را شرح دهند.

استقلال در لیگ برتر بازی دارد، در جام حذفی باید به مصاف رقبا برود و در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفته است؛ تمامی این شرایط باید لحاظ شود.

استعفای هیات مدیره باشگاه استقلال در روند تیم نیز تاثیر می‌گذارد و من به عنوان عضوی از خانواده استقلال اعتقاد دارم نباید آسیبی به تیم وارد شود.

استقلال بازیکنان خوبی دارد هر کدام از این بازیکنان در ایران از بهترین‌ها هستند و کیفیت فنی بالایی دارند. یکی از کمبودهای استقلال نداشتن بازیکن وینگر است که درباره‌اش حرف زده‌ام.

برای تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت دارم، تیم ملی مسابقات حساسی را در پیش دارد و باید به مرحله بعدی صعود کند. رفتن به جام جهانی باعث خواهد شد در بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال جهان حضور داشته باشد و همه دوست دارند این اتفاق رخ داده و بتوانیم از سد رقبای خود همچون عراق بگذریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha