کد خبر: بعد-از-کرونا-باید-تولید-انبوه-رویدادها
۴ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۸

به گزارش  گروه ورزشی  خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در هفتمین نشست کمیسیون فرهنگی با محوریت ورزش و کرونا گفت:در ایّام کرونا ورزش در عرصه رقابتی تعطیل شد اما با کمک فدراسیون ها هزاران کلیپ و برنامه لایو از ورزشکاران و قهرمانان که در خانه ماندن و ورزش کردم برای حفظ سلامتی را توصیه می کردند، در فضای مجازی نشر پیدا کرد .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در ایّام نوروز با همکاری وزارت تولید و پخش شد .

دکتر علی نژاد تصریح کرد : یکی از برنامه های مهم این دوران، زیر نظر گرفتن قهرمانان و ورزشکارانی بود که برای المپیک آماده می شوند که در این خصوص تدابیر مختلفی اتخاذ و بکار گیری شد .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که در دوران پسا کرونا و بر اساس سیاست کمیته بین المللی المپیک، باید با تولید انبوه رویدادهای ورزشی، وقفه بزرگی که در دوران کرونا در عرصه رقابتی ورزش بوجود آمد را جبران کنیم .

در هفتمین نشست کمیسیون فرهنگی ، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،حجه الاسلام نقویان،مهدی علی نژاد، سید عبدالحمید احمدی معاونین وزارت ورزش و جوانان و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha