کد خبر: برنامه-ریزی-برای-تامین-مواد-اولیه-پترو
۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت ، سید رضا فاطمی امین در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان با بیان این مطلب، افزود: با مشکلات تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت و تجارت آشنایی کافی دارد و آگاهی دارم که تورم کالاهای صنعتی باعث مشکل در تامین منابع مالی می‌شود.

برای جلوگیری از انحراف و اتلاف منابع برنامه داریم وی تصریح کرد: در همین راستا و جهت تامین منابع مالی و جلوگیری از انحراف و اتلاف منابع، برنامه هایی در دستور کار خواهیم داشت که احتمالا از سال آینده عملیاتی می‌شود.

اصلاح معافیت مالیاتی صادرکنندگان برای جلوگیری از خام فروشی وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ یه گلایه فعالان بخش صنعتی از نبود سازو کاری برای ایجاد ارزش افزوده در صنایع نیز گفت: معافیتی که بر مالیات صادرکنندگان وضع شده در کنار مزایایی که دارد شرایطی را فراهم کرده که صادر کننده به خام فروشی تشویق می‌شود. فاطمی امین گفت: این امر اشتباه است و باید این فرایند در عین حمایت از صادرکنندگان اصلاح شود. رضا فاطمی امین در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha